28 września, 2011

Z Ola.cd

No i zaczęło się. Olą interesują się już wytwórnie na całym świecie. Svensson podpisał umowy z Ultra Records dla USA i 3Beat dla UK. All Over The World będzie jego pierwszym między narodowym singlem. W Wielkiej Brytanii zostanie wydany 4 października, w Stanach  5 dni później.
Po kilkumiesięcznych negocjacjach z amerykańskimi wytwórniami Ola postanowił podpisać kontrakt z Ultra. Jest to jedna z największych niezależnych wytwórni płytowych w Stanach Zjednoczonych. Pod jej skrzydłami są m.in. David Guetta i Pitbull.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z podpisania kontraktu z Olą. Jest on niezwykle utalentowanym artystą i ma wszystkie cechy, które powinna mieć każda gwiazda pop'u. Czekamy na przełom Oli w Ameryce" - mówi Patrick Moxey, CEO Ultra Records.
"Jestem naprawdę szczęśliwy,  powodu międzynarodowego zainteresowania moją muzyką. Jestem wdzięczny za współpracę z takimi firmami jak Ultra Records i 3Beat. Najważniejszą rzeczą dla mnie w wyborze międzynarodowych wytwórni było znaleźć ludzi, którzy pozwolą mi rosnąć i rozwijać się muzycznie, abym był coraz lepszym artystą. Czuję, że Ultra i 3Beat pozwoli mi to zrobić ", mówi Ola.
Kolejnym krokiem w karierze Oli jest promocja All Over The World w USA i Wielkiej Brytanii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz